grattis hilma!!

Hej! Idag efter skolan så åkte jag och alla tjejerna in till stan för att äta middag på Vapiano, fast dem hade åldersgräns efter klockan 6 så vi gick till Pizza hut istället! Jag trodde att det var ett fast food ställe typ som mcdoanald's, fast det var tydligen en riktig resturang med nota meny och grejer haha. Men gud vad cheesy jag känner miiggg. Asså jag såg en skiiit sööt kille som var fett lik Nate i gossip girl på resturangen asså ååh jag är typ kär i han nu haha. Men Hilma fyller ju FJOORTOON år på söndag grattis Hilma wooop woop! Hon ska på spaa och shopping med sin mamma då så vi firade henne idag med presenter, och så sjöng vi grattis på födelsedags låten (eller vad säger man?) på 3 olika språk och alla kollade på oss hahah. 
 
Jag är fett glaad idag vet inte varför, jag har varit så nere på sistånde men poooff idag så var jag glad som en mört!  Men nu ska jag chiillaa lite med familjen och äta snacks och kolla på film så vi hörs senare, goodbyyee!
Dagens outfit bestod av ZARA blus, Gina tricot jeans och silver armband.

Kommentarer
Postat av: elin stridh

Vill du göra ett bloglovinbyte? :)

2013-02-15 @ 22:50:32
URL: http://elincecilia.com/
Postat av: ebba

har just nu helgens blogg igång på bloggen , va gärna med i den :)

2013-02-15 @ 23:09:07
URL: http://eenilssonn.blogg.se
Postat av: marina

Allt bra med dig? :)

2013-02-16 @ 12:14:08
URL: http://marinapalme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0