inget speciellt

Hoolaaa senoritaa! Har inte gjort något speciellt idag, har varit och kollat på lite hus med familjen i stan och på lite andra ställen.. Gud vad jag är otaggad inför skolan imorgon! Vi har en sak på vår skola att varje år så har vi något som heter "kulturtema" och då delas hela skolan in i olika små grupper och så har vi tema med hela skolan,typ. Det är iallafall inte alls kul, usch. Men aja, det braiga är att vi börjar halv tio och slutar två hela veckan! 
 
Nej gud vad tråkigt inlägg, asså jag har känt mig så stel och tråkig på sistånde, måstee fan komma ur mitt lilla skal, meN GUUD vad awkward inlägg asså hela jag är så awkward och konstig på sistånde sorry, nä nu måste jag sluta skriva så det inte blir mer awkward ADIOS
haha asså wtf, ser ju fan ut som nån slags råtta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0