Q/A

Vad heter du? Lisa
Hur gammal är du? 13
Vart bor du? Stockholm!
Hårfärg? Ljusbrunt/mörkblondt från början men har färgat det lite ljusare blond
Ögonfärg? Kastanj
Hur lång är du? Haha typ 1.58, har ingen aning!
Kär?  Nepp
Singel eller upptagen? Singel
Vad för killar föredrar du mest? Killar som är sig själva, och inte spelar balla hela tiden haha lolz
Vad har du för mobil? iPhone 5
Om du vann en miljon, vad skulle du göra? Köpa massor av kläder mat och åka på en resa med mina kompisar tror jag!
Favoritland? Frankrike lätt!
Favoritfärg? Vet inte, jag gillar typ alla färger men jag gillar väl mest mörkblå,grå 
Film? Vet ej, kanske hungerspelen eller berättelsen om pi.
Bok? En ö i havet böckerna!
Nämn en person du aldrig skulle klara dig utan. Min familj, mina vänner
En person du hatar. Hitler
Ut och festa eller myskväll? Båda!
Saknar du någon just nu? Nä haha
Beroende av något? Maat
Vem är mest lik dig? Vet inte
Vad är det värsta du vet? PEDOFILER
Vad är det bästa du vet? Soommmar
Vad åt du senast? Ett äpple
Vad vill du ha just nu? Godis
Vad köpte du senast? Godis
Vem är din favorit kändis? Jim carrey!
När går du och lägger dig? Typ 2 eller ett haha, men ska börja lägga mig halv tio har jag bestämt!
Vad är klockan nu? 16.16
Är du nöjd med ditt liv? Jaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0