Sommar 2013

Hej, förlåt att jag inte har bloggat så mycket på sistånde men jag har inte hunnit! Idag har jag ju somsagt varit i stan, och sen så gick jag hem. Men guuud vad intressant! Aja imorgon ska jag iallafall åka in till stan en smabbis med Hilma och Märta och sen ska vi åka och bowla och kuliga grejor med tjejerna för Saga fyllde ju 14 förra veckan woop woop! 
 
Asså det är så jävla kallt ute! Det är ju typ 20- grader, ååh nej jag gillar inte alls vinter. Jag längtar så mycket till sommaren! Fatta vad najs att bara kunna dra på sig ett par flip flops och en väska, sen bara kunna springa ut i shorts och bada med kompisar, äta glass, sola, gå runt i stan och äta på mysiga ute serveringar osv, och omg om ett år ska jag åka till Kalifornien med Hilma och hennes familj! Sommar 2013 kommer bli så jävla braa!  Nä nu ska jag sluta prata om vad som kommer hända och vad jag vill ska hända och börja leva i nuet istället, även fast jag hatar vintern haha..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0