jippi

Hejsan bloggeen!! Har nyss varit hos mina lill kusiner, vi åt bullar och saft och lekte tjuv och polis haha. Men jag råkade ju somsagt ta sönder min förra kamera, och vet ni vad? Jag fick min farbrors systemkamera!! För han hade köpt en ny och hade ingen andvändning av den längre så jag fick den! Fett naajjjs. 
 
Jag ska snart iväg till Lovisa, hennes mamma ska ha någon slags mini fest eller något haha. Jag kommer ta med mig kameran dit, och ta en massa fina bilder! Och imorgon ska jag ha picknick med Ruth och Mimi någonstans, så då kommer det också bilder haha. Jag är fett excited, det är så fiint ute och snart är det ju sommar kan man ju säga! Och om två månader är det skolavslutning. Jag glömde förresten säga att jag tonade håret hos Saga i förrgår, tonade det brunt. Är inte alls nöjd, men som tur var tonade jag det bara så det kommer gå ur efter ett tag. 
Köpte med mig en BB-cream från garnier, ett torrschampo och Morrocan oil också, tycker faktist inte alls att den är bra. Alla säger ju att den är skitbra osv men mitt hår blir bara fettigt och blött typ av det haha. 
Som ni ser är bilderna är lite suddiga men jag fick ju precis kameran och vet inte riktigt hur man gör med alla knappar haha. 

Kommentarer
Postat av: Hilma

Haha vill inte låta som värsta "jag vet allt" men om man använder Morrocan oil efter att man duschat när håret är blött, och sätter i det i håret under öronen, så får man bästa resultat<3

Svar: aahaa okej tack!! :D <3
lisahz.blogg.se

2013-04-05 @ 19:05:18
URL: http://hilmaviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0