mitt smink

Tjaaa! Vet inte vad jag ska blogga om, så jag slänger in ett inlägg om mitt smink som typ alla gör nu för tiden, och så ville jag ta lite kort med kameran men visste inte på vad så det fick bli på mitt smink, haha. Jag åkte aldrig hem till Lollo, Nova kunde inte och så skulle det kanske kännas lite awkward för mig om jag ba trängde mig på mitt i festen bland alla släktingar osv (oj vad otydligt det blev nu hah, men ni fattar säkert). Så jag åkte in till stan med Ruth.
 
.
Detta är min sminkväska, den är från Louis Vuitton (fake).
.
Sminkborstar, Foundationborste från Isadora, Mineral puder borste från KICKS, bronzer borste från Isadora och ögonbryns borste + penna från H&M.
.
Mineralpuder från The bodyshop, Concealer från Viva la diva och bronzer från Isadora.
.
Foundation från Maxfactor, BB cream från Garnier, Mascara från Isadora.
.
Ögonskugge palett från H&M.
.
Läppglans från Isadora, och ett jättebra läppbalsam från Paul frank som jag alltiid har i min byxficka för annars blir mina läppar skitkonstiga och torra.
.
Vet inte riktigt om detta räknas som smink men jag brukar iallafall ha bodybutter på kvällen, dessa är från The bodyshop. Luktar skitgott och är jättebra för huden, cocosnöt är min favvooo.
 
Ps. Villa bara säga att jag inte brukar ha allt smink i detta inlägg, brukar vanligtvis ha foundation, mineralpuder och mascara så ni vet! Haha. Och jag har mer smink men det brukar jag typ aldrig andvända så tyckte inte det var nödvändigt att lägga upp.
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Fin blogg du har! skulle bli jätte glad om du kollade in min blogg och kanske lämnade en kommentar också :D

2013-04-06 @ 21:01:55
URL: http://hannakuusela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0