Påväg hem

Hejsaan! Sitter just nu i bilen påväg hem, det är typ 4 timmar kvar ååh. Är ledsen att det bara har varit skitfula iphone bilder på senaste tiden men ska börja ta massor av bilder med min kamera istället när jag kommer hem!

Det är så jäkla härligt väder, säkert typ 7+ eller nåt!! Sitter och lyssnar på Destinys child album #1's, jag är så taaggad inför livet! Jag är alltid jätteglad på våren och sommaren! Första april idag ju! Jag ska gymma hela veckan har jag bestämt, kanske till och med tar en jogging tur i elljusspåret när jag kommer hem! Haha. Är fett sugen på att gå på fest, haha asså vilken tönt jag är. Fast varför ska man bry sig om vad andra tycker egentligen? För att ha bra rykte, eller vadå? Men om man behöver skämma ut sig för att ha kul, om det är det som krävs för att man själv ska må bra så jaha, och jag bryr mig inte om om någon bitterfot sitter och läser detta inlägg å ba "vilken tönt hon är" för då är det bara DU som har ett problem, DU som blir olyckligare av att sitta och störa dig på andra medans jag har kul! Haha fett knaaaaz inlägg asså!! Haha skämta, men måste bara tillägga att jag Ska köpa sånadär vans på sista bilden, tjockt snygga mannen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0