Sunday fun day

Hejsan! Har inte orkat blogga, men kan berätta vad jag har gjort dem senaste dagarna! I fredags så gick jag hem till Saga ett tag och var där. Igår så tog jag först en joggingtur, sen satt jag typ hemma hela dagen haha. Men på kvällen gick jag på bio med familjen och åt på resturang, vi såg på dendär nya filmen med Tom Cruise som hette Oblivion! Den var faktiskt jättebra! Jag fattade inte så mycket men det var jättespännande, så det var juu kult. 
 
Har precis städat lite i mitt rum, har bestämt mig att få lite ordning på mitt liv haha, ska börja träna bra igen och jogga varje dag klockan halv sex på morgonen, även på vardagar! Ska snart ut och springa med pappa i elljuspåret. Idag så bestämde jag mig också för att bli vegeterian, braa för djuren och bra för kroppen! Ska också skita i alla människor som ger mig dålig energi, för en gång sa en lärare till mig "Var med dem som ger dig energi, inte som tar energin ifrån dig."Bra sagt tycker jag, så nu ska jag bara strunta i alla som ger pikar hela tiden och leva som jag vill, så att jag mår bra. Det är juu så fint väder idaag! Ska kanske vara med Amanda efter jag har sprungit, annars så ska jag kankse sola lite på balkongen haha! 
Saaknar❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0