So lets set the world on fire

 
 

Hejsan! Först och främst ville jag bara säga förlåt för den meningslösa rubriken , men jag suger verkligen på att skriva rubriker så det blir typ alltid nån random låt text som poppar ut ur huvet haha. Idag efter skolan gick jag Märta och Hilma och köpte massor av godis i affären, sen så gick vi hem till mig och åt mellis och väntade på Saga. Vi skulle egentligen åkt till vår replokal idag men saga bangade så jag Märta och Hilma tränade hos mig istället.

Just nu så ligger jag i sängen och bloggar och snart ska jag spela lite kort haha men guud vilken tönt jag är. Men har faktiskt laddat ned en jätterolig APP som heter typ spindelharpan och så ska man spela kort osv.. Hahah.

Idag hade jag på mig en blus från Odd Molly och jeans från Hollister, väldigt simpelt. Jätte dålig bild men orkar faktiskt inte ta en ny haha. Men nu ska jag gå och lägga mig tooodeloo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0