Flumm

Hejsan blogg! Jag var i skolan idag som vanligt, och imorse så kom Lovisa till mig på morgonen, jag drack asmycket kaffe och så stog vi och dansade till jättegammal musik i mitt vardagsrum så vi blev helt hyper och typ sprang skrattandes till skolan och satt och läste utomhus på svenskan hahahah kulkul! Men vi var faktiskt jätte positiva idag och det var en tant i affären som vi fick stå före i kön för att hon tyckte vi var så glada och positiva och sen gav jag pengar till kassörskan! Haha
 
Sen efter skolan så gick iallafall jag, Märta och Ebba hem till mig och bakade till vårt temacafe imorgon i skolan! Vi bakade hallongrottor men det blev lite faaiilll för vi hade typ 100 gram mer smör än vad man skulle ha, hahah så dem smetade ut sig över hela plåten, tror inte någon kommer vilja köpa dem imorgon haha. Sen kom Hilma men då behövde Ebba gå, så då fluummmaa vi lite till och sjöng lite och så, jag la upp någraa videos på Videofyme! Följ mig där jag heter lisahellmin. Haha dock var vi inte så seriösa men deet var kul ändå tyckte vi. Tjaråå
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0