Let's go to the beach

Hola senioritas! Har beslutat mig för att starta upp bloggen igen! Jag kanske inte hinner göra så mång inlägg osv men men. Idag ska jag till stranden med kompisarna för att sola & bada (no shiiiit), ska bli skitkuul! Felix (min lillebror) tog lite kort på dagens outfit åt mig haah, fett ztela bilder men who carees. Idag har jag på mig Bikini från Victoria's secret Shorts från Hollister Och ett virkat linne från H&M ! Är inte säker på om jag ska ha flipflops vans eller låga converse, jo de blir nog conversee. Mihiohoa tänk att snart är det skolavslutning, om typ en vecka!! Fett najs, kommer lägga upp bilder då på vad jag har på mig. Tänk att det är sommar, omg. Asså ååh mina inlägg blir alltid helt osammanhängande och konstiga men jaja jag är inte direkt en författare LoL.

Peace
 
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0