Throw back sunday

Ååh längtar tillbaks! Sitter och kollar på massa bilder från i somras när vi var på en liten ö som heter Naxos i Grekland, det var så häärligt och hotellet vi bodde på var så braaa! Vill tillbaaks! Och vårt hade en suuperfin privatstrand precis utanför! Men i sommar blir det Gotland, Skåne och landet men det får väl duga! Nästa sommar ska jag och min familj åka till LA med min kompis Hilma och hennes familj, huur naajs ska inte det bli? :D Ska ta vara på denna sommar och göra så mycket som möjligt av varje dag, haha. Snart drar jag in till kungsan till RIX-fm festivalen! Imorgon fyller mamma år så måste hinna köpa present till henne också. 
I havet ^
På hotelleet
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0