söndag

Hejsan! Förlåt för att jag inte bloggat någonting ända sen tisdags, men jag har haft fullt upp och så har jag inte orkat, haha.
 
Idag så ska jag på husvisning med mamma och pappa klockan 1, och sen så ska jag in till stan med mamma. Jag ska köpa en vårjacka, vet inte vilken slags men jag får väl seee vad som finns för jag behöver verkligen en snaabbt haha. Och så vet jag inte vad jag ska ha för vårskor, jag är sugen på primeboots men det kankse inte passar så bra till våren. Jag kanske ska köpa ett par vans? Det är så himlaa snyggt, ska nog köpa rosa i sådanafall haha, men dem är faktist super sköna också så det är ju bra. 
Bild från skåne förra påsklovet, ååh längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0