Frågor

1. Är du singel? Sii senior
2. Är du lycklig? Jaa sitter och skrattar för mig själv för att ja är så glad, tror jag har blivit sinnessjuk
3. Är du uttråkad? Nääråå
4. Är du ledsen? Neej
5. Är du italienare?
6. Är du gravid? Ibland
7. Är du full?
8. Är du en cooling? Såklart
9. Är du från Irland? Nepp
10. Är dina föräldrar fortfarande gifta? Aaa


1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Jaa
2. Har du nånsin blivit sårad? Aa
3. Har du nånsin tänkt på en och samma kille flera gånger under natten innan du somnade? Va fattar inte
4. Har du gillat en kille utan att berätta det för honom?
5. Har du kysst någon inom de senaste tre veckorna? Noo
6. Har du haft en hemlig beundrare? Hur ska jag kunna veta det? Om jag skulle veta det skulle den inte vara hemlig ju
7. Är du kär? Ne
8. Vill du gifta dig i framtiden? Mjaa

10 saker två alternativ
1. Kärlek eller lust? Kärlek
2. Hår eller ögon? Hår, eller va?
3. Katt eller hund? Bååda
4. Några få bästa vänner eller flertalet ”vanliga” kompisar? Bästa kompiisar
5. TV eller Internet? Internet
6. Coca-cola eller Pepsi? Pepsii
7. Vild utekväll eller en romantisk hemmakväll? Hmmm
8. Pengar eller lycka? Lycka
9. Dag eller natt? Dag
10. MSN eller mobil? Mobil

10 ”Har du nånsin…”

1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån?
2. Brutit ett ben? Njet
3. Gjort nåt du ångrar? Jaa
4. Hoppat Bungee Jump? Ne men vill!
5. Ljugit för någon du tycker om? Aa
6. Ätit en hel tårta? Haha vem fan gör det
7. Gjort bort dig offentligt? Em ja
8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen? Nä har aldrig haft nån kille så.. Hahahaha mobbat
9. Gråtit när ett husdjur dog? Jaa
10. Velat försvinna? Aa

Vad såg du på tv sist? Johan Falk
Vems blogg läste du sist? Chloés
Vad åt du sist? En macka
Vem pratade du med sist? Min broder
Vem ringde du sist? Nova
Vem messade du sist? Ruth
Vad läste du sist ”bok”? Flyga högt
Vem pussade du sist? Jag veet inte
Vem kramde du sist? Min farmor och farfar ahah
Vem bjöd du sist på något? Min brorsa
Vad köpte du sist? Hmm



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0