studeidag

Hola amigos, idag hade vi studiedag! Så jag, Märta och Hilma åkte in till gymmet klockan 11, vi orkade bara gymma i cirka 40 minuter och sen mötte vi upp Lovisa och Ebba i centrum och lunchade på Wayne's coffee! Sen gick vi runt där i lite olika butiker, köpte glass och jag köpte ett par vita jeans från Bikbok. Sen gick vi hem till mig och pratade, flummade och typ tog lite bilder haha.
 
Ska snart äta middag, hemlagad pizza muums! Jag har faktiskt börja tycka det är skitäckligt med pizza som man köper, har ätit det så mycket haha. Imorgon efter skolan ska jag, Hilma, Märta och Saga åka in till vår replokal och träffa Idde shulz som ska typ coacha oss en gång och lära oss lite om harmonizes och sånt! Ska bli kul. Vi laddade ju upp en cover för några månader sen, om ni inte redan har sett den så tryck finns den HÄR.
Lovisa var inte meed på bilderna :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0