too cool for school

Godmorgon, eller god dag kanske jag ska säga! Jag är hemma idag från skolan, var hos tandläkaren imorse och drog ut en tand! Uuusch, hatar att dra ut tänder, och plus att jag fick såntdär lungande morfin medel som man får dricka, det smakar skitäckligt! Jaja nu ska jag sluta prata om tandläkaren.
 
Tänkte berätta vad jag har gjort i helgen, för jag hann inte blogga. I lördags så minns jag inte, gud jag har värsta blackout saken, kommer verkligen inte ihåg vad jag gjorde! Men igår gymmade jag med märta i typ 1 och 1/2h, skönt!! Sen gick vi runt lite i centrum, jag köpte ett par skitsnygga vans skor och en bb cream concealer. Vansen var lite för små så pappa ska åka och byta dem idag till en större storlek. 
 
Har precis gjort en is chai latte, supergoott. Ska tare lungt och se på film nu! Sen kankse jag ska baka, adios amigos!!
Yummiee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0