baby you're my disease

Heeeeeeeeeeeeeeeeej!!!! Nää skoojjjaaaaaaaaaaaa!!!! Hej. Idag gick jag hem till Marta och kollade på New years eve, guud vad den är bra! Sen gick vi och fikade på ett café och sedan så gick vi hem till Marta igen och satt och lyssnade på musik och tog kort woop woop vad intressant, nej men jag vet verkligen inte vad jag ska blogga om för det känns så tråkigt att blogga om vad jag gör på dagarna för jag gör typ ingenting haha. 
 
Men just nu sitter jag hemma och snart ska jag äta middag. Mamma och Pappa hade gjort om mitt rum när jag kom hem, em håller på att stylar till fotograferingen för vi ska ju flyttaa. Alltså jag vill vara med i OS kom jag på idag, jag vill vara sprint! Jag sprang ju midnatts loppet i sommras (oj cooling naat) och är fett stolt haaha nä men det är 1,5 kilometer och jag sprang på 8.45 minuter tror jag att det var, och ändå så tränade jag nästan ingeenting innan så det var ju bra tycker jag faktist. Nu i sommar ska jag se till att träna och jogga varje dag, tänk om jag vinner!! Nä det tror jag inte menmen. Alltså guud det var ett jätte bra quote i new years eve! "Vad skulle du göra idag om du visste att du inte skulle misslyckas? Gå ut och gör det nu." Assåå shit vad taggad jag blev på livet, våga satsaa för att vinnaa! Jag längtar så jääkla mycket till sommaren alltså ooaa vad jag ska yoloa i sommar, men guud vilket töntigt och barnsligt inlägg men aja K bry på vad andra tycker liksom om ni tycker jag är töntig så skit i att läsa min blogg likssoooeem. Men nuu ska jag äta middag BUENOS NOCHES

Kommentarer
Postat av: Emelie

Fin du är!
Händer imorgon? :)

2013-02-10 @ 21:34:05
URL: http://emeliieanderssons.blogg.se/
Postat av: Mohammedi's | Art, model & designer

Ta chansen och bli sedd på Sveriges största bloggar du också! http://mohammedis.se/2013/february/tavling-fa-fler-lasare-feedyse-5st-vinner.html#comment , delta nu och få fler läsare, blir hela 5 vinnare

2013-02-11 @ 03:15:01
URL: http://mohammedis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0