Cover

Hejsan! Tänkte berätta va jag har gjort idag, först åkte jag, Märta, Hilma och Saga in och gymmade, sen åt vi lunch på waynes coffee och sedan så åkte vi hem till Hilma och spelade in vår cover. Vi gjorde ju det igår men det blev inte så värst bra då, haha. Det blev ju inte riiiktigt som vi tänkt oss den här gången heller men vi spelade in typ 70 gånger.. Men jag tycker iallafall det blev ganska bra med tanke på att det var vår första cover och att det inte var bästa ljuset och ljudet lixxoommm. 
Imorgon ska jag in till stan med tjejerna, haha gud vad töntig det lät, men orkar inte rabbla upp alla namn. 
Men nu ska jag ta och sova snart, eller nej haha men jag ska dricka tee och se på film för jag är helt sluut och har skit ont i huvet.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0