Onsdag 20 Februari 2013

Hejsan! Idag gick jag, Märta och Hilma hem till mig och lagade middag. Sedan så åkte jag Hilma, Lollo och Saga iväg och gymmade. Det var faktiskt jätteroligt, jag fixade gymkort också!

Sitter just nu och dricker te med familjen haaha standaard. Är så avundsjuk på Ebba som åker till Barbados imorgon, vill så himla gärna åka utomlands! Vi har ju sportlov nästa vecka men vi ska inte åka någonstans då. Men däremot ska vi ju somsagt åka till Istanbul typ en vecka senare woop woop! Nu ska jag fortsätta dricka te och sen ska jag gå och lägga mig.
C ya later


Kommentarer
Postat av: Liborius

fin bild:)

2013-02-21 @ 08:24:35
URL: http://liborius.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0