Stan

Aloohaaa! Idag efter skolan gick jag hem till Ebba med Nova och Leon, vi sjöng lite singstar och drack kaffe hahaha. Sedan så åkte jag in till stan med mamma, jag skulle ha köpt en bikini för vi ska ha simning på onsdag och jag har typ ingen, fast det fannst inte nåågonstans så vi gick runt och köpte lite småsaker istället.
 
Förresten har ni sett ralph lauren denim and supply's nya vårkollektion? Jag döör vad snygga saker dem har, det är inte så jätte dyrt heller så det är lätt värt det! Måste åka och shoppa någon dag för jag har värkligen ingaa kläder, asså jag är så himla ful i february och mars, haha lååll, och jag är feett trött för jag somnade klockan 2 inatt, så jag ska äta choklad och kolla på gossip girl nu haaaha standard. Adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0