Tankar

Asså, jag vet verkligen inte vad jag ska skriva om! Mitt liv är skit tråkigt just nu, gör samma sak varje dag känns det som. Men alltså jag har funderat på en sak, när känner man någon? 
Om jag har träffat någon några gånger, då vet jag liksom hur den är.
Men kan man säga att man känner den då? När känner man någon? När man vet alla dens hemligheter, när man vet vad den tycker om att göra eller äta, kan man säga att man känner den då? Fattar ni hur jag menar?
 
Jag kanske tror att jag känner någon, men tänk om jag har heelt fel uppfattning om den personen och att hen är helt annorlunda. Jag tror ingen känner en så bra som en själv, eller det är ju självklart haha. Men är man den personen man är eller är man den man vill vara? Konstigt inlägg men ville bara skriva av mig, adios 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0