Mirror on the wall

Tjeenare, sitter just nu på mit rum. Har inte direkt hunnit med att blogga dem senaste dagarna, har haft fullt upp haha. Men tänkte berätta en jätterolig sak (tkr jag iaf lol), att i lördags så jobbade jag med min kompis på en festival i kungsan och vi fick gå backstage och där träffade vi Carolina Klüft!! Jag hann inte prata med henne men hann iaf ta ett kort med henne och så kramade jag henne! Btw så ska jag börja på friidrott i höst, ska bli skitkuul. 
 
Är på allmänt dåligt humör just nu, lite saker som händer just nu som inte är så kul.. Men ska försöka att vara glad ändå för jag vet ju att det kommer fixa sig, men det är ju fortfarande jobbigt.. :/
 

Skolavslutning på torsdag! Ska bli såå skönt med sommarlov, jag är inte alls nöjd med 7an haha fyfan vad jobbig dethär "läsåret" har varit, men är taggad inför att börja i 8an sen för en nystart hihii. Vad pratar jag om lol.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0