HAPPY gaal

Jag är seriöst så glaad! Jag har ingen aning om varför, dem senaste 2 månaderna har varit så himla lyckade! Jag tycker man ska vara glad över det man har, jag vet att det är uttjatat men så är det verkligen! Jag är så himla glad över allt jag har, min familj, mina vänner, mitt hem och till och med skolan. En sak jag stör mig på bara är att det typ har blivit en "trend" att vara dålig i skolan, Krim osv.. Me no gusta haha..

Jag menar inte att jag är typ A barn och bäst i klassen, för det är jag veerkligen inte. Men jag tycker faktiskt att man ska ha respekt för skolan, för utan den skulle inte vi ha någon framtid. Visst, vissa kanske lever lyckliga som grottmännsikor i kalikutta och inte behöver utbildning och pengar, lolz. Men jag menar, utan skolan skulle vi inte få någon utbildning, inget jobb, inga pengar och vi skulle typ dö hahaa.
Jag är så taggad inför sommaren och våren.. Har så mycket planer, det kommer bli så lyyyckaat! Jag är allmänt taggad inför allt, liiveeet leeker. Haha skoja.

Nej nu ska jag sluta prata om skolan, shiiet vilken tråkig människa ni måste tro att jag är, haha! Helt meningslöst inlägg men ville bara skriva av mig. Godnatt!

Bilder från Weheartit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0