Vi hare chill

Hejsan! Nu är vi i Loondon och det är ca 10+ grader här! Vi mellan landade i münchen i Tyskland så vi kom hit klockan 4 ungefär.. Iallafall så har vi varit i stan idag och gått runt i olika affärer, vi gick in på Victorias Secret som var huur stort som helst! Det var 5 våningar. Jag köpte en bikini och en body mist där, köpte inget annat idag för jag visste verkligen inte vad jag skulle köpa haha.
 
Imorgon ska vi gå till Madame Tussauds och sen ska vi till stan igen och åka till Primarket, Forever21 osv och shoppa. Det är så fiint här, och stort! Alla är jätte artiga och trevliga till skillnad mot i Stockholm hahah. Jag kommer förmodligen inte att göra så många inlägg därför att vi inte har Wifi på själva hotellrummet utan det finns bara nere i Lobbyn. Så just nu sitter jag och Mimi i Lobbyn i pyamas och surfar loss! Hahahah skoojjja
 

Kommentarer
Postat av: Emilia

Åhhh, jag vill också till Victorias secret!! :)
Fin blogg!

2013-03-17 @ 15:00:50
URL: http://eemiliabieber.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0