måste ut

Heejj! Ska snart iväg till stan med Saga, Julia och kankse Ebba. Men sitter och väntar på att Saga, hon skulle bli klar med nånting haha. Jag råkade ta sönder min kamera när jag skulle ta dagens outfit bilder, ååh, fast det gjorde egentligen inte så mycket för min del för det var ändå en dålig digital kamera, ahah. Så jag fick ta pappas kamera istället, men det blev bara en dålig ben bild (eller vad man ska kalla det?) för den laddade ur. 
Man ser inte alls mycket, men har på mig en skinnjacka från Zara, braxor från Monki och till det har jag min Cara väska + converse. 
 
Men nu måste jag ringa Saga för orkar inte sitta inne längre, annars går jag hem till Amanda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0